וילה לנופש זוגי Villa

 דירות השירות שלנו לא מקמצנות שירותים דמויי מלון. אנו מציעים תמיכת לקוחות 24 שעות ביממה, שירותי ניקיון וכביסה וניקוי יבש בין היתר.

 אנו מספקים לעובדים הגולים שלך את היכולת ליהנות מחיי חברה רגילים כפי שהיו עושים בבית. מקומות הלינה שלנו מרווחים מספיק ומקלים להזמין אנשים או אפילו להביא בני משפחה לביקור.

 אנו מספקים מגוון רחב של דירות שירות בשכונות המפתח של סינגפור, ויוצרים חווית מגורים עם קרבה רבה למשרדי העובדים שלך. צור קשר עוד היום שאל על השכרת דירות שירות עבור הגולים שלך. הבטחת דירות תאגיד של Expat הדרך המהירה והנוחה ביותר לעזור לעובדי הגולים שלך לעבור לסביבה חיובית היא לתת להם להתגורר בדירות השירות שלנו. אנו מבינים את החשיבות של רושם ראשוני בעיר חדשה, ולכן אנו שואפים לוודא שכל אורח ומשפחתו ירגישו רצויים ונוחים בדירת השירות שלהם. אנו עושים זאת על ידי מתן השירותים שלנו על פי ערבות Expat Corporate Apartments, המכסה את הגורמים הבאים: אנו מזמינים מנהלי משאבי אנוש לבחור מתוך צי דירות השירות שלנו בסינגפור, הזמינות בשבריר מהעלות של שהייה בדירה מסורתית. מלון. הדירות שלנו מתומחרות בצורה תחרותית, מה שמציע לחברה שלך תמורה נהדרת לכסף.

 עבור עובדי חוץ, אתה יכול להיות רגוע בידיעה שאתה מקבל שירות איכותי ודיור בטוח ומאובטח, המאפשר לך ליהנות מהשהייה שלך בסינגפור. Expat Corporate Apartments יכולה לספק אפשרויות דיור מותאמות אישית בהתאם לתקציב החברה שלך, מספר אנשי צוות הגולים, המיקום הרצוי, גודל האירוח, מספר החדרים והריהוט הנדרש בין היתר. אנחנו יכולים ונתאים את פתרונות הדירות שלנו כדי לענות על דרישות הדיור הארגוניות שלך. לעובדים המבקרים, אנו יכולים להתאים אישית את פריסת דירת השירות שלך לדרישות הרצויות שלך, בין אם מדובר במספר מסוים של מיטות, תכונות של חדר ידידותי לילדים או אירוח של ילדים צעירים ו/או חיות מחמד. Expat Corporate Apartments מסירה את הטרחה הכרוכה בהתמודדות עם מספר ספקים, בין אם זה שירותים, בעל הבית או

וילה לנופש זוגי

 איגוד בעלי בתים. אנו נדאג לכל התיעוד לרבות דוחות מחזור, חוזי שכירות והחתמה. הפתרונות שלנו מקצה לקצה מכסים גם שירותים, אינטרנט בפס רחב וטלוויזיה בכבלים. Expat Corporate Apartments מציעה גם מוקד תמיכה 24 שעות ביממה לאורחים שלנו. אם יש לך שאלות בנוגע ליחידה שלך, יש לך חששות כמו Wi-Fi חלש, או פשוט צריך הנחיות לתחנת ה-MRT הקרובה, יש לנו את אלה ועוד.

  אנו מבינים שלארגון שלך עשויות להיות דרישות ספציפיות לחשבונית כדי לעמוד בפרוטוקולים של מחלקת הנהלת החשבונות שלך. ניתן לספק את החשבוניות, החוזים ומסמכים חשובים אחרים שלנו בהתאם לדרישות הספציפיות של החברה שלך. לעובדים, אינך צריך לדאוג להארכות בלתי צפויות, שיכולות לקרות כאשר המשימות שלך בסינגפור מתארכות או שהפרויקט שלך חווה עיכובים. אנו מציעים את האפשרות להאריך את חוזה השכירות שלך לפי בקשתך. התעריפים היומיים בהארכה יחולקו בהתאם. עבור חברות, אנו מבטיחים שנהיה איתכם בכל שלב בתהליך בחירת דירת שירות, החל מבחירת מיקום ועד הקמת כל יחידה שעובדי הגולים שלכם יגורו בה. אנו נעשה את המשימות הכבדות ונדאג לה. כל עבודת הרטינה, המאפשרת לך להתמקד במשימות חשובות אחרות. כמו כן, האורחים יקבלו שירותים ומתקנים כדי להפוך את שהותם בסינגפור לנוחה ככל האפשר. זה כולל כביסה וניקיון, כמו גם כלי מטבח, כריות ומצעים, מגבות, מכשירי חשמל, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בכבלים וכלי עזר. כל מה שאתה צריך כדי לחיות מודרני וללא טרחה יחכה לך כאן.

 Expat Corporate Apartments היא חברה גאה באגודה לניהול משאבי אנוש (SHRM) משנת 2014. אחד היתרונות החשובים ביותר בלהיות חבר SHRM הוא ההארה של האופי המורכב ביותר של תהליך הרילוקיישן. ובמהלך השנים, ראינו את התהליך הזה הופך לקשה עוד יותר. בשנת 2021, הוצגנו גם על ידי Best in Singapore כאחד מבתי החברות המובילים בסינגפור! התפקיד שלנו הוא לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מספר חברות כדי להבטיח שהחברה שלך תקבל חבילת הכל-באחד שניתן לאתר ולעקוב בקלות. עבור אורחי הדירות, הצוותים המנוסים שלנו נמצאים במרחק שיחה או הודעה כדי לטפל בכל החששות שלך, בין אם זה קשור לתחזוקה, תיקונים או ניקיון בית. ספק בית הרחק מהבית בסינגפור לעובדי הגולים שלך עבור אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש המעוניינים לשכן את עובדיהם הגולים במקומות לינה בטוחים, מאובטחים ונוחים, דירות שירות הן האפשרות המעשית ביותר מסיבות רבות.

  בתור התחלה, דירות שירות אידיאליות לשהייה ארוכת טווח, בעלות נמוכה יותר על בסיס ללילה מאשר בתי מלון רגילים. הם גם מספקים את הנוחות הנחוצה בבית, כמו מטבח מאובזר במלואו, מכשירי ניקוי וכביסה, אזורי שינה ומגורים נדיבים, וכל שאר השירותים המודרניים שהייתם מצפים ממלונות. בקשות מיוחדות, אם כי בתשלום קטן. עם זאת, חשוב גם לחפש חנות one-stop shop אמינה שיכולה להתמודד עם כל צרכי הרילוקיישן של העובדים שלך תחת קורת גג אחת. Expat Corporate Apartments הוא שותף מהימן של רילוקיישן שיכול לטפל בבחירת הדירה שלך, חיוב ותמיכת לקוחות עבור העובדים שלך.

 אתרי פריז כמו AirBnB חלופות הזמנת דירות להשכרה באינטרנט Novasol היא חברה מבוססת דנמרק שנוסדה בשנת 1968. היא מציעה למעלה מ-50,000 בתי נופש בשירות עצמי ב-25 מדינות באירופה. כיום היא הספקית הגדולה ביותר באירופה לחופשות בשירות עצמי. נובאסול מציעה נכסים שיכולים לפנות למגוון תקציבים וסגנונות נסיעות, החל מקוטג'ים בסיסיים ועד למקומות בילוי יוקרתיים. אחד נהדר לבדוק עבור אלה שמחפשים דירת נופש בשירות עצמי באירופה, במיוחד בצפון אירופה. לבעלי נכסים: בעלי נכסים שיש להם נכס הממוקם באירופה יכולים לקבל מידע נוסף על השכרת הנכס שלהם עם נובאסול כאן. RentaVilla היא חברת השכרת נופש שקיימת מאז 1983. היא התמקדה בתחילה במתן מקומות למשפחות שלא הרגישו בנוח במלון. כיום הם מציעים וילות, דירות, בתים ובתים משותפים באיטליה, צרפת, יוון, ספרד, פורטוגל, מקסיקו, אינדונזיה, תאילנד, מרוקו והאיים הקריביים.

Post a Comment

0 Comments